برند ویولن فونیکس ( PHOENIX )

آشنایی با برند فونیکس ( PHOENIX )

ویولن‌های فونیکس از ویولن‌های با کیفیت در بازار می‌باشند. این برند دارای مدل‌های متنوعی است که متناسب با سطوح مختلف نوازندگی افراد ساخته شده است. ویولن های فونیکس ساخت کشور کره جنوبی میباشد . نمایندگی برند فونیکس (PHOENIX  ) در کشورهای ایران، کره، آلمان، آمریکا، روسیه و برزیل قرار دارد. این ساز به دلیل اینکه در خارج از کشور تولید می‌شود و برندهای رسمی آن در کشورهای دیگر ، در دسته سازهای گران قرار می‌گیرد. شما می‌توانید ویولن‌های فونیکس را با قیمتی مقرون به صرفه و کیفتی بالا تهیه نمایید.

معرفی ساز ویولن

ویولن یکی از سازهای زهی بسیار مشهور در سطح جهان است. این ساز در موسیقی اهمیت زیادی دارد و طیف گسترده ای از ژانرهای موسیقی را در بر میگیرد. این ساز برای سبک کلاسیک غربی ، چه در گروه های موسیقی و چه به عنوان ساز تکنوازی استفاده بیشتری نسبت به دیگر سبک ها دارد. صدای ویولن نیز در انواع سبک های موسیقی از جمله موسیقی پاپ ، فولک ، کانتری ، بلوز و جز نیز شنیده میشود. ویولن در بسیاری از فرهنگ های موسیقی غیر غربی از جمله موسیقی ایرانی ، بسیار پرکاردبرد است.

مدلهای ویولن فونیکس 

مدلهای آموزشی سری VZ

این سری از ویولن های فونیکس برای هنرجویان و نوآوزان مناسب و پشنهاد میشود. با انتخاب این سری از ویولن های فونیکس شروع خوبی در نوازندگی خواهید داشت.

مدلهای نیمه حرفه ای VP

مدلهای VP فونیکس هم برای نو آوزان و هم برای نوازندگان نیمه حرفه ای مناسب میباشد. کیفیت ساخت این برند در این سری از فونیکس قابل لمس است.

مدلهای نیمه حرفه ای VS

این مدلها هم برای نوآموزان هم برای نوازندگان نیمه حرفه ای مناسب است . رنگ این سری از ویولن ها با سری VP متفاوت میباشد ولی از نظر کیفیت هم رده این سری میباشد.

مدلهای حرفه ای VT 

ویولن های عالی این سری هر نوازننده آماتور و حرفه ای رو سر ذوق می آورد. کیفیت عالی این سری حتی از ظاهر آن نیز قابل لمس است. کیفیت چوب بی نظیر این سری ویولن ها همراه لوازم با متریال لوکس صدای شفاف و رسا و پر طنین برای شما فراهم میکند.

مدلهای کنسرتی VTK

این سری از ویولن های برند فاخر فونیکس دست ساز میباشد و با ظرافت و دقت بسیار بالای ساخت شده اند. متریال با کیفیت عالی همراه با سیم های حرفه ای و دقت ساخت بی نظیر این سری را برای اساتید و نوازندگان حرفه ای صدای فوق العاده می سازد.

سخن پایانی 

برند فاخر ویولن های فونیکس بدلیل کیفیت بالا و ظرافت در ساخت و لوازم جانبی لوکس پیشنهاد ویژه سازپلاس برای شما میباشد.

مدیر سایت
ارسال دیدگاه